Sabtu, 30 Januari 2010

DILEMA

Ya Rabb ..doa
kuatkan dan tabahkanlah hatiku ini ..
Semoga ini jalan terbaik yang Engkau suratkan untukku
Sejujurnya aku merasa bimbang ..
Berada diantara 2 pilihan ..
Operasi atau kah tidak .. angelsetan
Begitu sulit ku ambil keputusan ini ..
Hingga akhirnya ..
Aku putuskan untuk tidak operasi !!!:galit:


Tapi ...gigitjari
Kenyataan mengantarku pada pilihan yang lain ..
Perlahan ....
Detik demi detik ..
Aku merasakan ketakutan yang teramat sangat ..
Aku begitu gelisah ..around
Shock dengan kejadian yang sudah ..
Namun kini harus kembali kujalani ..sedih


Ia semakin mendekat ..
Hanya beberapa jam dari saat ini ..
Perasaan takut itu kian membuncah di relung hati yang sepi ini ..
Aku gemetaran ..penat
Jiwa dan fikiranku seolah terhempas ke ruang gelap ..
Aku berlari sekencangnya dengan nafas tertatih-tatih ..
Lalu jatuh tersandung ..
Terjerembab ..
Dan .. ? ?

Ya Rabb ..
Tunjukilah aku setitik cahaya terang-Mu ..
Agar hati ini tak selamanya padam ..
Kuatkanlah aku ..
Jangan biarkan aku terus larut dalam buraian air mata sia-sia ..
Semoga ini menjadi sebuah doa ..
Yang Engkau balas dengan Asmaul Husnamu ..
Amin Ya Rabb ..



doadoadoadoadoadoa

sembahsembahsembahsembah





De'BABS Corp



0 komentar:

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

Posting Komentar

Copyright 2009 Sebuah goresan hati dari bumi raflesia. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy